lala

Dagen har väl varitsjukt naijz, benai & khonaw va inte i skolan, de är ju sånhära islamsk dag idag, ah grattis till allihopa muslimer, ingen aning men man ska ge presenter o sånt, typ som påsk..hahah nej men ah typ som haloween också, fast mera festande och brotse pumpor o skit.
Kom hem hoppa in i duschen, så sjukt skönt, sen jag plugga och typ bah börja tvätta?haha nej men ibland när man inte får de kläder man vill ha tvättade så äre så sjukt drygt att vänta, så ah jag bara gjorde det.
Sen jag kom på att jag typ vart singel i en månad, asso fatta va tiden gått fort, asso bara typ vart glad och allting har gått sås sjukt bra tack vare mina vänner. Jag älskar er.


HAHAHA omg tänk att jag sett ut sådär? HAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0