Inställd träning

Sista lektionen var drama, jag och mikael flumma runt riktigt ordentlig, de va så sjukt kul! :)
Jag och Mikael gick till stan, eller ah han följde med mig, så väntade vi på Linn. Mikael drog hem, jag och Linn gick runt och babbla massa, träffade även Kenneth & Maggan, så snacka med dom lite.
Tog bussen till träningen, och precis när jag är framme nästan messar Natta att den är typ inställd? Ah sen jag messa såhär våra tränare, den ena va sjuk, och den andra va på såhära begravning :(
Men jag och natta drog med hennes morsa till biltema och jysk, kom hem, börja rensa mitt nattduksbord och ätit och sånt..

Khonaw jag lovar dig, jag kommer inte.
Det jag lovar håller jag.
Vill inte svika er igen, och kommer inte göra det.
Ni betyder mest, så ja.
Du kan va helt säler på det.
Jag lovar inget är fejk, eller inget är fejkat.
Tro på mig, jag lovar alla orden som står ovanför ♥.


Natta, bästavän jag älskar dig, kommer sakna dig så fakking kuk mycke när jag flyttar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0