ingen bloggning?

Okeeej , min dag, eller ah det är ny dag men dagen 'idag' eller hur man säger, alltså tredje november. var sjukt jävla bra. Jag vakna runt halvelva, tog det chill, drog till sportex & stadium för att köpa skidgreijer till åre. Allting vart i någon form av rosa färg ;)

När jag kom hem chillade jag bara typ i timmar, det va rätt så naijz faktiskt! Natta kom upp, vi bakade vaniljbullar, brandlarmet börja pipa, ingen aning om varför. Sen stack vi ut, satte oss och gunga,, haha! Drog in till henne kolla på en serie, spelade skipbo, ett kortspel. ah drog hem. fixade min nya mobil.

Fixat bilder till datan, fixat mobilen, har ju fått en xperia X10 mini prao, hört att den är sjukt ball, så bara hoppas på det, förstår mig inte på den än, men jaa.. får väl lära mig.
HAHA har kollat igenom massa gamla bilder, från ett gammalt minneskort, gud vilken mongo fjortis man va ;o


så såg jag ut på båten till Gotland, sum09'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0