...

Såg nu att jag skrev fel datum på 'nattinlägget' jag skrev i natt.. shieet vad tiden går fort. KAn inte fatta att snart är det lixom 2011, asso jull & nyår.. ah herregud vad det går fort. haha känner att jag låter som en jävla kärring, nej men ah. Hur mår ni idag sunshines?själv mår jag sjukt bra, ska nog träffa calle, om han kan vakna någon gång i år, ah sen drar jag till mamma. då lovar jag er, då ska jag fanimej kunna gå ner i spagat efter helgen! Ska träna som fan där och så ska jag kunna ha nåret i golvet på väg ner i brygga!

Fick väldigt med posetiva kommentarer från inlägget 'självförtroende & självkänsla' ska jag fortsätta skriva såna texter? :)


älskar bilden, gotland 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0