Dunder kväll

Tja alla, haha igår vare helt dunder med Angleica och jennifer, såhär längesen man var med de :)
Hann inte blogga eftersom jag fick skjuss till ikea från skolan, för och kolla på möbler och lite sånt till mitt nya rum, NAIJZ.
Efter det kom jag hem och åt skit fort, drog till stenhagen med jennifer. Vi träffa angelica. Luffade lite på maxi och sånt, senså drog vi in till angelica och glodde på ph. De va grymt kul. Sen vi planerade när de blir bättre tider att ja o jennifer ska dra te angelica i sthlm och va där en hel helg. Sjukt dunder det kommer bli.
Just nu jag sitter och har engelska, vet inte vad ja ska göra så bloggar så länge, naijz va? hmm. idag jag kommer nog inte blogga nåt, eftersom har träning efter skolan, och sen ja svär ja kommer va helt död!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0