Helgen

Helgen som varit har vart alldeles underbar!
Sjukt fint väder & sjukt kul jag haft det.
Innan natta gick hem ifrån mig inatt
hade jag, hon och min pojkvän sjukt kul
hemma hos mej.
Vi börjja skratta åt att vi hörde micron typ ett?
och för att inte den som va uppe o micrade skulle märka
att vi va vakna stoppa vi in tröjjor i munnen och bet ihop.
Ilove u guys!
det har även hemt lite sorgliga saker.. som jag inte tänker ta upp.

Är det bara för mig det ibland och ibalnd inte går att lägga ut bilder?

Peace & Love




Kommentarer
Postat av: ÄLSKLING<3

hahahah för roligt asså XD 'HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAH men vafan. Undrar vem det var. Sen så vafan. Tröjorna. Hur fan kom du på att ha den i käften samtidigt ? XD <33333 haha tack för helgen gumman <333333333333333 tack för kvällen älskling och natta. En så jävla rolig natt<3 xD

2010-05-23 @ 22:23:00
Postat av: HelloNicki

Jag tog körkortet idag :)



2010-05-25 @ 18:47:43
URL: http://hellonicki.se
Postat av: HelloNicki

Jag tog körkortet idag :)



2010-05-25 @ 18:47:56
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0