Sista sprutan avklarad :D

Nu är alla tre livmoderhalscanser sprutorna avklarade! :)
Ni som undrar vad livmoderhalscanser sprutorna är till för/ varför jag tar dom
så är de för att jag tror var femte kvinna får canser i livmodern,
då man måste operera livmodern och man kan inte få barn!
Detta får man genom de andra könet.
Det skyddar även en del mot andra könssjukdommar.
För att hela processen ska gå igenom måste man ta tre sprutor
den första, jag tog den 25 september. Det ska de gå två månader
mellan den första och andra, andra sprutan 25 december. Det ska gå
fyra månader mellan den andra och tredje, så idag tog jag den sista.
Vaccinet får man köpa själv inne på apoteket. 

pussen  ♥
Peace & love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0