S V A R

1. Bästa bloggen?
Hmm.. Kenza tror jag
2. Sämsta Bloggen?
dessie
3. Favorit färg?
alla glada färger :)
4. Fulaste färgen?
grå
5. Röker du?
 nepp:D
6. Är du oskuld?
aa
7. Har du gjort ngt du ångrar väldigt mkt?
att ja började röka, men slutat
8. Vad tkr du om fjortisar?
det är upp till dom hur dom vill vara osv, men hur dom viker ut sej inför
världen kommer dom skämmas över den dag dom inser vad livet handlar om
9. vem älskar du?<3
Min underbar pojkvän, pontus nordborg!
10. Vrf började du blogga?
Jag började blogga när jag fick reda på
att min syster läste bloggar, så hon kunde
se vad jag gjorde om dagarna.
Eftersom hon bor ungefär 60 mil ifrån uppsala,
alltså i Jönköping.

11. Vad gillar du o göra på fritiden?
Vänner, flumma, ja allt möjligt
12. Vilken är godare godis elr cucakes?
Har faktiskt aldrig smakat cucakes ;$
13. Tips på grejer o göra när man har tråkigt?
Du kan ta kort, typ sitta o sjunga och dansa,
hitta på något med någon ;)
14. vem är din bästa kompis?
Jag är endast med de personer jag litar till hundra på,
så alla jag är med är väl mina bästavänner!
Folk som säger att de itne går att ha flera bästavänner,
de går.
15. haha vem e bäst? ; D
hahaha jag ofc ;)
16. Rakad eller orakad fitta ?
haha va troru själv?
rakad ofc

Kommentarer
Postat av: M

Jag tycker inte att du ska svara på såna frågor som den sista!! det är respektlöst att ens fråga det..

2010-03-09 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0