NAIJZ, SOVMORGON IMORGON!

För en timme sen kanske, så ringde min syster.
Hon berätta massa saker och jag hoppas verkligen de blir
så älskling, seriöst fett glad jag blir för din skull,
du vet att jag gör vadsomhelst för dej!
love u  ♥
Mhh, medans ja prata me syster ringde min biträdande
rektor o först vart ja värsta rädd att ja hade gjort något
men senså sa han att ja kunde ha sovmorgon imorrn för
våran lärare äe sjuk! :D naijjz
så tre sovmornar denhär veckan.. mhh loveit!


ILOVE U ! ♥

Pussen  ♥
Peace & love


Kommentarer
Postat av: ÄLSKLING<3

haha sovmorgon vilket skämt -.- nu var du rolig va? älskar dej<3



jag hoppas verkligen de blir

så älskling, seriöst fett glad jag blir för din skull,

du vet att jag gör vadsomhelst för dej! vem menar du?

2010-03-25 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0