Vad är egentligen mode?

Min åsikt om mode är att något blir populärt
så vill alla ha det, eller någon börjar med något
"nytt" eller en "ny stil" så blir det mode.
Jag själv tar inspiration från allt möjligt;
färger, vänner, mönster m.m.
Min garderob kan vara helt utriven på monarna.
Jag tar på mig det som jag själv tycker är fint
och är skönt o ha på sig.
Om någon säger något om de jag har på mig,
jag bryr mig inte. Sen kan jag tycka att flera stilar
är snygga, men trivs inte själv i dom kläderna
så då struntar jag i det.
Om du är trött på ett par jeans, gör som Enya,
ta en sax och klipp hål i dom.
Som jag sa använd din fantasi, och om du har en ful tröjja
testa och gör om den med kanske broshar, tryck, använd skärp
eller stoppa tröjjan i byxorna, om trljjan är för lång ta en snodd
och "förkorta" tröjjan på sidan.


Som till exempel denhär bilden, kan man kolla på stilarna
och kanske ta fem outflits till en, använd din hjärna och låt
fantasin bestämma!






Bara jag som skulle kunna ha på mig allt på bilden
en varm sommardag? :)





Dem här plaggen är mera "fest aktiga" och inte snygga enligt mig. 
M det finns ju dom som använder dem hära plaggen
till vardags.  


Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: dem är bra ellerhur? =)D

2010-02-18 @ 15:24:57
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Anonym

så du skulle ha på dig knark en varm sommardag ? du vet vad cannabis är hoppas jag ?

2010-02-21 @ 18:20:13
Postat av: Hanna

haha lilla gumman, cannabis? kan du ens uttala det, för det är inget man har på fötterna direkt. pinsamt, sluta LEK.

2010-05-17 @ 11:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0