Trött

Jag & Alice drog te gården vid halvåtta.
Har bara suttit och snacka än massa,
riktigt mysigt faktiskt.
Båda var väldigt trötta så de va anledningen
till varför vi inte gjorde något speciellt.
Haha adam & Max var ju normala som vanligt.


Bara för att jag älskar dej och bilden ♥

Älskling, jasvär på gud, på allt.
att det som hänt, jag lever med det.
jag bygger upp förtroende för dig.
Jag älskar dig, bara dig och ingen annan.
Jag kanske är värd en bättre
men det är för dig som jag har känslor för,
och det är dig som jag mår bra med.
Vi har sagt att vi ska klara allt tillsammans,
och då ska vi göra de också, right?
Älskar dig så fakking mycket.
Det hära ska inte förstöra för oss,
alla gör sina misstag.
jag förlåter dej.
jag älskar dej 

Kommentarer
Postat av: älskling din <333

TACK :')ÄLSKAR DEJ MED :')<333333333333333333333333

2010-02-05 @ 23:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0