Syster

Syster, du vet att jag kan göra allting för dej?
Du är så jävla underbar och jag älskar dej.
du finns alltid där, du ger mig tröst o stöd.
du ger mej en axel att luta mig åt,
jag lovar om jag aldrig hade haft dej
skulle jag inte vara den jag är idag
och skulle inte ha tagit mig hit på
ett sånt bra sätt som jag gjort det.
Alla gånger ja tänkt göra något dumt,
jaduvet vad jag menar då har du stoppat mig.
du har tagit bort all fakking pain på nåt sätt.
jag uppskattar allt du gör för mig,
allt du gör överhuvudtaget.
Önskar att ja kunde ge dej allt gott på jorden,
och dom orden är fakking sanna.
jag älskar dej Malin Maria Lind.



 u are the best one ♥



looooooooooooooooooove yoooooooooooooooooou ♥


du får mig alltid ett leende på läpparna ♥





så himlaa fiiin, min största förebild, de är du ♥


systrar te döden, jasvär på allt ♥

Kommentarer
Postat av: älskling din <333

gyllig<333333

2010-02-05 @ 18:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0