HATAR BLOGG.SE

Idag var det en äkta flummdag i skolan,
hahaha jag dansade så fort jag hörde musik
och tvingade Lanya dansa med mig XD.
Var en riktig naijjz dag (:
Ahjusste, igår sa jag att jag skulle få MVG i SO?
Men han kollade bara snabbt så han ändrade till VG+,
men är fortfarnade lika stolt över mig själv ^^.

Igår kväll tänkte jag göra ett inlägg om
hur jag tog mig upp på fötter fötterna igen, förra året.
Men blogg.se hackade sig och greijer.. så de gick inte,
men jag tar det nu istället:

Det jag gjorde var att skrev ner alla känslor, allt som hände,
allt som jag tänkte på papper till texter,
Jag var bara med de personer jag kunde lita på,
pratade med min syster nästan varje dag hon är en stor hjälp
och har varit ett stort stöd.
Ge inte upp för det finns alltid något ni kan tänka på som verkligen
stoppar er, som ni inte alls vill lämna här på jorden.
Så det är bra om ni har någon att snacka med som ni vet inte sviker er!
För jag vet själv att det kan vara svårt att lita på folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0