Glad alla hjärtans dag

Sist jag uppdaterade var i fredags.
Har inte orkat uppdaterat idag eller igår
för att vi inte har haft på datorn.
Igår så var det konfaträff i Lötenkyrkan,
riktigt kul!
Idag kom Frej till Natta och han skulle med
och kolla på våran träning, men vi fick inte
igång bilen så de vart och stanna hemma.
Runt femtiden drog han hem för att jag
och natta skulle på gudstjänst i stenhagenkyrkan
med melina och några från konfan.
Vi hade riktigt kul, videobloggade med Frej, men den
får ni se imorgon.
Puss ♥


Glad alla hjärtans dag!
Hoppas eran dag har vart speciell
och rolig.
Min dag var bäst, men inte helt bäst,
skulle vart bäst om min älskling var med.
iloveu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0