Fyra helt underbara månader med älskling

Tionde oktober tvåtusennio,
det datumet kommer jag aldrig o glömma
de va den dagen vi vart ett, ja de vart vi.
Du gjorde mig helt fötrollade från första dagen du kom in i mitt liv.
Jag älskar dig så sjukt mycket, och sjukt mycket har hänt mellan oss
och händer i våra liv, men du ska veta att jag står vid din sida.
Du får mig att känna mig lycklig,
du får mig att känna mig lycklig.
Idag är det tionde februari tvåtusentio ,
alltså fyra månaders dagen.
Vill fira den med dig, att hålla om dig, pussa dig & bara vara i din närhet.
Du är den som fått mig upp på benen,
som har lättat mitt hjärta.
med dig är jag trygg, darling tro på mig
och ta åt dig vad jag skriver, utav orden.
det är så mera än bara ord.

Pontus Nordborg, du är den att tacka.


Iloveumydarling

Kommentarer
Postat av: only barbie

söt bild:)

2010-02-10 @ 20:48:43
URL: http://onlybarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0