Förlåt för att jag inte har svarat på kommentarer

FÖRLÅT för att jag inte svarat på kommentarer
men jag har inte kunnat sett dom förräns nu.
A; ja jag känner pooya och tyckte också han
var väldigt söt engång i tiden :)

Gick bara en lektion för hade blod i halsen
och spotta slem med blod.. ussh.
Har kollat på teve, druckit te och försökt
pluggat till no provet imorgon, men förstår ingenting.
Älskling, hoppas det blir bättre med ditt knä!


HAHAH vilken mongo bild,
men Lovisa, vi får ta o göra ngt på lovet? :)
Miss u honey <3

Kommentarer
Postat av: amanda

ååh tack för att du svarade! :) hur länge har du känt honom ? och har ni varit tillsammans eller nåt ? :)

2010-02-17 @ 14:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0