adam senare?

Vaknade typ för ett tag sen,
vakna av att hade grymt ont i halsen.
Haha vart verkligen inge glunten idag..
Orkade inte helt enkelt.
Var riktigt skönt att få sova ut efter allt
som hänt i veckan!
Adam messa mig nyss o fråga om vi skulle göra ngt,
han vill att ja ska dra in te stan.. Vetinte om ja pallar de..
Men saknar han så enormt så tror nog ändå att ja ska fixa.
Haha ijah.. nu har jag redan bestämt mig att ja ska ner på stan
och fika med Adam.. Riktigt härligt, va längesen faktiskt :)


Haha jag och adam i sommras.. Gud saknar sommaren så enormt ♥


Grattis i efterskott, Gabbe fyllde 13 år igår. Grattis :)


Grattis söötnosen Emelie 17 år imorgon !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0