11 Februari 2010

Chill dag, eller ja de var det ibörjan av dagen.
Eftersom man är så duktig och är klar med allting
fick jag och mina tjejer ungefär två timmars rast :)
Efter det var de två timmars no, tro mig,
våra hjärnor var helt utdödade!
Efter det matteprov, åhh så drygt.
HAHA faila totalt, tror jag (?)
Mötte pappa på stan & fick nya skor (:
Åkte till kusinen för att fira honom,
han fyller 9 år på lördag (:

Dagens klädsel:

Adidas tröjja - thuns 599:- (rea)
Vit "top" - Jc 149:- (?)
"fläckliga" jeans leggings - ginatricot 99:- (rea)

HAHA, det roliga är att nästa allt jag har på mig
idag har vart på rea nu när ja tänker efter xd
vilka fynd man kan hitta o:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0