vetinte

Nivet han/hon som det bara är och kunna springa hem till så fort det är något, som ni alltid gjort ända sen ni va små, sen du får reda på att du ska flytta, först tänker du fan vad naijz och blir glad. men när flytten väl är inne, när det bara är några få dagar kvar. så ångrar du allt. du vill inte lämna henne/honom där. Du känner ingen i de nya området. du vet inte vad som kommer hända. sen har du även få en sjukt bra konktan med en kille/tjej du verkligen börjar gilla starkt. oufh. ordlös. nej men jag vill inte fast jag vill. flytten känns som mil, fast det är 40 minuter ifrån. från att ha vart 30 sekunder. Jag lovar att aldrig ersätta dig. jag lovar. alltid vaka över ditt liv. alltid finnas där. vi ska hålla ihop. det är du och jag. min bästavän, min soulmate min tvilling.








~ Nathalie Sverin jag älskar dig~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0