vaken eller drömmer?

Fick en chockerande överraskning för en timme sen, tror fortfarande att det är en dröm, haha blev typ helt panik slagen, skaka och blev iskall och typ stanna med minen i nåra sekunder o typ hacka på rösten, kommer inte ens ihåg greijen. men ah är glad att de kom så snabbt, har ju vetat den greijen hela tin har bara vela höra de från personen ;)

Aja har börja gilla kaffe latte och KAFFE! ;o haha! nej men mums med kaffe latte och oboy sen vispgrädde, i die for it! speciellt angelicas mammas kompis hemmagjorda.. åh bereonde haha?
Ah är typ full på koffein och socker, så känner mig helt jävla off och flum, ingen aning.
Är så jävla glad över min brud angelica som håller på och får sig ett stadigt förhållande, med en kille som hon verkligen förtjänar. Naijz va? VI diggar killar som går efter insidan och inte efter sex o skit (y', right?

Hmm åker ju tåget 13.09 idag, haha. vart uppe hela jävla natten. ah sen när ja kommer hem, nej då får man inte sova då ska man få besök från eskilstuna ni vet emanuel o hans familj? haha hur fan pallar jag? ingen aning. Sen dagen efter det äre nyår? haha ingen sömn kommer jag o få fan :o

Asssoo kan man inte bara ha lov hela livet, haha! nejmen man lever verkligen livet såhär chillar små dricker vet inte vad, så sjukt chill! Haha jag och Angelica har ju värsta planerna för i sommar och när vi pluggat klart o greijer, ahja allt går om man vill, right? ;)

Vet inte varför jag sitter och skriver allt dehär. kommer säkert inte komma ihåg ett skit när alklt socker och koffein gått ur kroppen, haha! aja puss godnatt! fast ja sak inte sova, men iallfall


bruden angelica, sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0