ushh

ush fan vad dålig jag känner mig har ju inte bloggat på typ hundra år? kan inte blogga lika ofta längre *snyft* och det går inte och fixa inlägg i mobilen heller, åhh så tråkigt.
Förövrigt så hade  jag juluppvisning idag med hela uppsala cheerleadnings förening, okej inte så många typ fyra fem stycken, men ändå! Det var naijz och gick mycket bättre än jag trodde.
Kan ju tyvärr inte lägga ut filmer eller kort på det vi gör, men 6mars kan ni få se för då drar vi till boden och tävlar, tänk er boden? och om vi vinner där drar vi till malmö i juni. så de blie najz!
Hade ju hoppats på att kunna ha min 'normala' bloggning med typ fem-7 inlägg per dag igår men nixpix, då ville inte min data fungera eller internet på den datan, ahh synd.



fina Frost på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0