svar på frågestunde

Tänkte svara på frågestunden, inte så många frågor men vi kör ändå, right?

1. Dåså teessyy tycker du att du är fin eller ful?
Jag tycker att jag är fin som jag är och att jag duger som jag är.
om folk inte tycker det, bryr jag mig inte för dem behöver jag inte! :)

2. Vad föredrar du för smink?
Jag föredrar helst mineral smink, snällast mot huden,
men kan göra ett videoin lnlägg om hur jag sminkar mig? ;)

3. Läser du min blogg ofta?
Nej, försöker hinna med min och uppdatera min så mycket jag kan,
och om jag får tid så kikar jag in på storbloggarnas och min syrras.

4. Vad gör din syrra i usa?
Min syrra valde att plugga en termin i usa i våras och även sökte då
till arkansas universitet (?) ingen aning, men någoting sånt och hon fick åka dit,
så tog hon chansen. Hon tycker själv att det är en upplevelse för livet och kan rekomendera det starkt!
Följ henne på hennes blogg och se vad hon gör i new york www.queenmallan.blogg.se

5. vem/vilka är dina bästavänner och varför?
man kan direkt inte säga att jag har några 'favoriter'
för jag umgås endast med folk jag litar på till över tusen procent,
och det har hjälpt väldigt mycket och kan starkt rekomendera det.

6. Är det slut mellan dig och din pojkvän, vaför?
yesbox, det är allt annat än slut! Varför vetjag inte.. men för mycket bråk och skit.
Men ah sånt händer, och jag har blivit en starkare person och mycket bättre människa,
så det har inte skadat mig så mycket, har ju lärt mig av alla mina misstag och fel och hur jag
kan bli bättre som människa.

7. Oskuld?
ah jag är oskuld, för vill inte vara någon som springer runt och knullar varje helg,
eller ha ett förhållande sen efter tre veckor har man sex och blir lämnad.
Min oskuld ska försvinna i ett stadigt och stabilt förhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0