stan med nea!

Hejsan sötisar, hmm ingen bloggning idag? Vakna typ runt tjugo över tio, halvelva frukosten va klar så gick upp och åt. Börja kavla ut alla degar från igår, ellr börja med vita gubbarna senså gjorde jag pepparkakorna med mamma, så jävla tråkigt och tog en jävla tid men näre va klart fixa ja mig på kanske 45 minuter, fett snabbt asso, lixom välja kläder (till -20) och sminka mig och sånt!
Drog ner på stan mötte linnea och sofi men sofi va tvungen och dra nånstans så jag o nea fortsatte o ha lite mys för oss själva ;) nerå men vi kolla i affärer och jag fick en as bra julklapp av henne och köpte ävenv ärldens dyraste nagellacksbortagnings medel lixom hundra spänn? aja bra äre iallafall!




hundra spänn på åhléns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0