sötisar!

hejsan sötisar, hur mår ni? själv mår jag super bra! Hade ju avslutning idag och vi samades i såhära aulan och typ massa sjöng, vetinte vad. Jag och lanya skrek iallafall grymt mycket och försökte få med benai, men det gick inte. khonaw hade bäst betyg i nian skrek som fan åt min lilla solstråle.
Fick ju betygen idag, bättre och sämre än jag trodde men är riktigt nöjd, fyra mvgn första terminen sen bara 4gn som jag kan jobba upp hur mycket jag vill så de är naijz! när vi var på väg ut ur skolan så ser jag jasse och donna i korridoren och ba skriker och springer typ? haha! Trampa nog även lite på rektorn och några lärare, aja dom är grymt saknade! Sen drog jag och lanya ner på stan och handla lite julklappar och hon bjöd mig på donken frivillgt för de var sista måltiden 2010, aww söt va?


jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0