sämäst!

Åh så tråkigt att inte kunna blogga inlägg efter inlägg som vanligt.
men ah håller ju somsagt på och flyttar, och min tapetserare kommer förmodligen i helgen och tapetserar mitt rum och nästa vecka fixar dom in internet i hela lägenheten i alla rum, så ah det kommer.
sitter just nu med huvudvärk, oväntat?
Drog till skolan en timme idag, a´wh blev så glad när jag såg lilla khonaw komma ut från sin sista lektion med värsta depp minen sen när hon såg mig sken hon upp som en sol! awwh!
Aja matte provet gick bra, musiken hjälper alltid.
Trodde jag skulle hem efter de, men köpte lite gardiner, åt på waynes i love deras kycklingsallad! senså åkte vi ocoh hämta pappa, åkte till gamla lägenheten och städa det sista, awh att inte bo där längre,, nej men alla fina stunder kommer alltid o leva kvar, och mi erat fina folk!


random bild, men tyckte den va fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0