nya tag

Hejsan sötisar, hur mår ni? själv mår jag grymt bra, så edt är naijz. Lov imorn fett skönt, blir att vara med grymt folk och träffa bästavän Emanuel, fett soft det kommer bli!
Julafton snart, åhhh längtar, fan vad härligt det ska bli, längtar :)
Idag så vare chill i skolan, drog dit och tänkte 'fan orka sluta fyra' men sluta tjugo i två. Så jag och Lanya drog på stan medans vi vänta på khonaw. så hitta jag en skit snygg tröja för bara 49.- fett billigt ju. sen drog vi till skolan och mötte khonaw och dom drog til cubus jag drog hem, åt, åkte med mamma till coop och 'julhandla' så de va naijz! Sen har jag bara chillat!
Har fått reda på att jag typ har 3 gn inte bra, men ah fattar inte heller hur en del lärare bedömer heller ;s men palla skriva om skolan i bloggen.
chiaaaoo



jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0