mini julafton

Hejsan alla jul söta! Hur mår ni? Själv mår jag as bra och kommit på massa nya greijer jag ska göra nästa år, och vad jag ska lärodom av allt som hänt under året.
Somsagt mina föräldrar är ju skilda så jag har alltid firat varannat år, jul med pappa i år, och då så firar jag nyår med mamma, och nästa år blir det jul med mamma och nyår med pappa osv. Så igår hade vi en väldigt mysig julafton, ni vet familje mys och sånt som alltmer försvinner för all stress, så de va as naijz! Men idag har jag firat en mini julafton med mamma och min syrras kille, med god mat och snack och sånt härligt, inga julklappar för det kommer när min syrra och min syrras kille kommer hem från usa. så de blir naijz.
kraaaam


hmm bilf från 08/09, tänk er att säga 09va för två år sen?
Tiden rinnner iväg. Nyår om en vecka ungefär, enormt taggad.
Vad ska ni göra på nyår ? :)

Kommentarer
Postat av: lindshe-svart bälte i shopping-

Gott nytt jul och god fortsättning!

Min första "dagens blogg" är uppe :)

Skynda dig in och tävla!

3 Vinnare utses imorgon =)

2010-12-25 @ 22:01:50
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0