lägga ner tid och inte bry sig

hmm.. jag stör mig på folk som säger 'jag bryr mig inte' ' jag orkar inte lägga ner mer tid på dethär' men ändå så går dem och snackar om det, skriver om det? klart som fan att man bryr sig då, right? Eller äre bara jag som tycker helt fel, tror jag inte. sen en annan sak är att man ska försöka att inte bry sig, försöka att inte lägga ner mer tid på dethä. det är en helt annan greij. men att säga ah jag ska inte bry mig, ska inte lägga ner mer tid. men ändå gör det så äre bara onödigt. och eftersom man lägger ner mer tid på det, och att man pratar eller skriver det då bryr man ju sig? annars skulle man ju aldrig börja prata om det och sånt.
stå för vad du säger, stå för vem du vill, stå för din stil, stå för det du gör, dtå för dig själv.
gör allt det, men då ska du även mena det!
Sanningen mot dig själv är alltid att mena vad du säger, annars blir det kaos och du skapar en ond cirkel runt det hela.
Va alltid ärlig vinner man längst på, ingen vill ha någon falsk, ingen vill ha någon som snackar skit, om du tycker att en tröja är ful som din kompis tycker är fin om hon ska köpa den, våga säga nej. din kompis blir inte ledsen, hon blir glad för att du säger sanningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0