julaftons morgon!

Godmorgon sötisar, hur mår ni? Själv mår jag as bra, är ju JULAFTON! Har precis fixat klart sminkningen och sånt, har fortfarande håret kvar som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med eller hur jag ska ha det, funderar på att våga topparna och köra tomteluva? aja vi får se hur det blir! Kan ni tänka er att jag vakna klockan åtta bara för att hinna och fixa mig klart, lyckades ju det iallafall. Packar lite greijer och sånt också. Haha btw, när jag och  mamma åt frukost så kom det och gick en tomte runt om här, och det är en barnfamilj som bor här så tomten skulle till dom men han gick runt här och ah vetinte vad, såklart var jag ju tvungen och ta kort, men tyvärr så vart dom asdåliga :(


med tomteluva


utan tomteluva, fast måste fixa håret (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0