jossan som skriver

sämst på at blogga aldrig gjort detta förr.
men min fina vän tess bad mig så jag slänger väl iväg ett litet inlägg.
Just nu är den fina flickan och tränar och jag sitter i hennes rum, ska snart göra mig klar för att kanske träffa älskling ett tag vi får se hur de bli med den saken, om jag får tag i honom eller inte. men man kan ju alltid hoppas !
tess och jag hade en riktigt mysig kväll med varandra , inte täffat varandra på ett bra jävla tag så det var på tiden. tycker att alla ska få veta hur underbar min fina lilla flicka är. hon är en av de få personerna ja ser upp till hon är en väldigt stark männsika och klarar för de mesta allt. hon finns alltid för alla och hjälper dem.
du är otrolig vänenn jag älskar dig!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0