Ingen träning

Hade ingen träning idag, sjukt tråkigt, men hade ju träning sista lektionen, och så gjorde vi nån greij typ som charader och mitt lag va typ hela klassen förutom en person. Så då skulle vi göra charader för han o när han had ekommit på skulle vi springa till vår sida. Var lite svårt eftersom vi va nästan hela klassen ah så jag hade människor bakom och framför mig, kommer inte ihåg men de vart knuffande o greijer så jag får en armbåge på näsan, och håller på o ramlar bakåt så tar all balans framåt o slår i ett knä i tinningen. Gjorde skit ont och tydligen grät jag utan att veta om de? haha. Va nära på o få åka in till akuten men slapp det, vilket var sjukt tur, hatar ju sjukhus. Vart som tur var bara yr och har inte mått dåligt o sånt. Just nu lyssnar jag på musik och sånt sjukt naijz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0