godhjärtad

Har märkt en sak nu, en greij som jag älskar att göra det är och hjälpa mina udnerbara vänner eller vem som helst som har problem, helt underbart att finnas där för någon som hade känslan av att dom inte fick prata ut osv. och jag är enormt tacksam att dem är lika godhjärtade mot mig, något som verkligen har stärkt mig själv extremt.
Tycker alla ska ha denna känsla någon gång när man ger en känsla att någon faktiskt bryr sig. Att man faktiskt delar med sig av moments i sina egna liv som liknar händelser som personen är med om, och ge råd som man själv inte gjorde men som man borde ha gjort.
en till greij, man ska aldrig ta något förgivet utan kämpa tills man dör, okej nu äre säkert många som tänker efter och ba nej jag tar inte någon förgivet. jo det är enklare gjort en sagt för engångs skull. När felsteget är så nära det är då du bevisar och kämpar som en dåre, som du aldrig gjort förr, för du har trott och inbilldat dig att det alltid kommer vara så osv. Detta händer rätt så ofta men något man inte tänker på. Så jag vill upplysa att alltid kämpa tills personen inte förtjänar dig än o ge upp. Ge aldrig upp, för ditt eget bästa. Allting går om du vill, ingenting är omöjligt




Kommentarer
Postat av: katja

Det går inte att flyga pappersflygplan till solen, jag försökte :(

2010-12-26 @ 23:12:16
URL: http://katjasm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0