förändrad

Kollade igenom mitt arkiv och lite sånt. HErregud vad jag har förbättras som människa. För ett år sen var jag inte alls lika stark som jag är idag. jag hade inte alls lika stor koll som vem jag är som jag har nu. Är extremt stolt över mig själv att jag har förändras så sjukt jävla mycket på insidan. Har ett helt nytt sätt att tänka och se saker och ting på. Ett sätt som jag aldrig haft förut.
Jag hoppas att alla ni där ute också kan känna denhär känslan någon gång och att ni faktiskt blir stolta över er själva! Go for it. Lev upp till dina drömmar, lev upp till dina krav så kommer det att gå


vinter 08/09


vinter 09/010


vinter 010

haha bjuder på sista bilden, men ser ni någon skillnad? Det gör defenitivt jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0