fixar mig

Hejsan sötnosar, dålig bloggning igår och kommer ungefär va så till nyår kanske... Ialalfall igår så träffa jag angelica, vi gick till mig så drog vi till stan runt fyra tiden? chillade där, träffade chiman där typ tuen gånger, haha. Sen träffa angelica nån tjej. Ah hittade en as snygg skinnjacka till våren/hösten, åh för bara 250:- as billigt ju :o.
Sen när jag kom hem fick jag reda på att vi ska skaffa sommar ställe på Gotland, asso kan man bli gladare? Jag älskar Gotland av hela mitt hjärta, nej men så sjukt jävla fint, så vi har lagt lite bud på några. Men jag hoppas verkligen på att vi får ett hus i närheten av där Emanuel och dom bor! Fett me dunder. ÅH så jävla glad :D
Sen att min syrras killes plan lyckades landa på flygplatsen i NY, helt otroligt typ det enda planet som landade där! helt sjukt.

Sen ett stort jävla grattis till min syrra som fyller 27 år idag!!!
jag älskar dig & är så jävla glad för din skull



As fint ju, right?
(bild från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0