död jag är!

Hejsan sötisar, omgasssh ni vill inte se hur trött ja är och vart idag? haha! nattten / kvällen igår va helt jävla kaos men jävligt rolig, snöbollskrig inomhus, upp o ner från stugan, damp attacker, driv attacker, skratt attacker, blivit pillad i örat och näsan, blivit boxad lite här och där, visst låter de två sista jävligt mysiga? -Nej. Men somsagt jag & Angelica hade jävligt kul iallafall

Dagen idag va väl att vakna, gå och sova i huset, äta mackor, typ chilla, vila, väcka angelica o äta frukost, träffa lukas och typ chilla och sitta tysta? haha. Jag och angelica är ju jävligt blyga när de gäller nytt folk, men inte när vi är med varandra, då kan vi göra vad som helst, haha ;)

Ahjussteja eftersom en propp gick igår, tror vi (?) så har vi vart jävligt beroende av ljus, speciellt såna hära långa, inte värme ljus, ah ni fattar? men vi glömmer alltid och blåsa ut dom, haha. Så imorse fick ja tvinga alex och blåsa ut ljuset för vi glömde bort de. nu har jag och angelica glömt bort de igen, haha duktigt (y'


jag älskar dig mest bästavän och kommer alltid och göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0