bror och syster

jag har ju två syskon, en syster och en broder.
Båda två i vad som än hänt har dom två stöttat mig, vart som en extra mamma och en extra pappa.
Båda två betyder något enormt för mig. fatta va skönt att ni har någon som verkligen känner er. som verkligen vet hur just du fungerar som ni kan berätta allt mellan himmel och jord för. Fattar ni vad glad jag är att ha det så, fattar ni hur jävla mycket jag älskar dom.
Det som är så jävla synd är att jag är den enda som fortfarande bor hemma. dom två bor utomlands förtillfället. annars bor syrran i jönköping, men de är ju nästan utomlands, sjukt långt ner iaf, och min brorsa bor i kina! Det kan gå flera dagar som jag går och tänker på hur jävla fint de skulle sitta med att ha en famiilje middag. eller ah något sånt. har inte hänt på två år.
Ibland så önskar jag att det var som när jag va liten. som när alla vi bodde hemma. som när jag fick träffa er varje dag, men det tog jag förgivet va ju så liten och fatta inte allt som hände.
Jag vet att det är jobbigt för er också. för jag vet att ni älskar mig så otroligt mycket och har mig som eran förebild, fast ni är lixom 10 och 12 år äldre, helt sjukt. och det är tack vare er. ni har gett mig tips och råd om hur jag ska göra i alla situationer. Utan eran hjälp skulle jag absolut inte vara samma person.
Jag älskar er två. grymt mycket. såatt ord inte kan beskriva. så att jag saknar er varje dag.
Ni är mitt allt, och faktiskt räddningen till livet många gånger när jag bara velat ge upp vart nära dedära steget så är det faktistk er jag har stannat kvar för. tack för räddningen. tack för att ni finns


systrar genom allt, nu, då föralltid ♥


bror och syster genom allt, nu, då, föralltid ♥

(väldigt gamla bilder! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0