äta, massage, dusha, plugga, akuten?

Åt för inte så länge sen, och hade världens huvudvärk. så bad mamma göra te åt huvudvärk, men hjälpte inte. Så bad jag henne att kolla mitt huvud så gjorde hon det och tröck på en massa punkter, huvudvärken försvann lite och det var väldig skönt! Min mamma är massör och sånt, sjuk naijz! :D
Sen bestämde jag mig för att ta en skön dush, gjorde det. smörjde in mig och sånt som man brukar göra, allt för att vara fin? ;)
I duschen märkte jag att jag hade massa prickar? Så mamma ska kolla det nu... är skit rädd att få åka in til akuten.. men ah hoppas på positivit.
När mina prickar på benen är klar kollade blire pluggning.


gammal bild, men ska jag tona håret igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0