2009

tänk er att kunna kalla 09 för två år sen, shiet vad tiden bara flyger förbi, vad fort allting går. Snart är de lixom 2012 och så mycket minnen man hinner skapa under så kort tid, tänk er att varje dag bildas det minst tusen nya minnen, ah helt sjukt. men jag kan däremot kalla att 2010 har nog varit det bästa jävla år, okej man säger så varje gång men jag verkligen menar det!

  • verkligen slutade upp med massa saker
  • slutade sminka mig
  • fick självförtroende
  • lärde mig att inte ta emot skitsnack
  • lärde mig att fortsätta gå hur mörkt det än är
  • förändrades helt
  • fått alla ign och gn till vgn mvgn
  • inse vad jag verkligen vill bli
  • slutat äta godis och läsk
  • börjat träna och verkligen må bra.
  • insett att jag klarar mig själv på egna ben
  • insett att mina vänner är verkligen bäst.
  • insett att inget håller för evigt
  • insett hur mycket man kan dela/delar med en person/personer
  • insett att bara umgås med dom man verkligen litar och tror på.
  • insett att jag verkligen kan hälpa people.
  • insett hur jävla stark jag är som person
  • insett att jag verkligen brinner för cheerleadningen.
  • insett hur mycket jag betyder för people
  • hittat ny musik
  • bestämde mig för och släppa ut alla texter
  • bestämde mig för och visa alla mina vänner hur underbara dom är
  • blivit en gladare person
  • mår/mått bra på riktigt

ah det är mitt 2009 i ord fast mycke mera!


sommar 09


hösten 09 - jag & jenny


julen 09


haha nyår 09 - jag o jojo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0