the voice mm

var ju på the voice igår naijz.
tror att jag såg  www.sarahtjulander.blogg.se men ångrar att jag inte sa hej..
Förutom att jag skaka och höll på o svimma så var det skitkul.


Min syrra har somsagt åkt till usa nu.
gå in på hennes blogg och följ henne på hennes blogg ;)
www.queenmallan.blogg.se

saknar henne grovt, min och hennes kontakt är väldigt stark
som jag är väldigt glad för!
Jag älskar henne, hon är en stor förebild, ett stort tack och värd guld!
jag älskar henne av hela mitt hjärta! ♥


hahha yeah min syster och jag.
skyller på att alla har varit små engång i tiden ;)

Kommentarer
Postat av: enya

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWW

2010-08-17 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0