Om mig

Du heter: Therese
Smeknamn: Tess och tessan

Låt som när du är ledsen sörjer till: Brukar lyssna på låtar som sjunger om den situationen jag är i eller som påinner om den, då vet jag att jag inte är ensam som mår/har måt så dåligt.

Beroende av: Min kille, småprata med vänner & nästan shopping

Vad tror folk om dig? Att jag är stark och spontan!

Stämmer det? Det stämmer rätt så bra. Jag började med det som ett nyårslöfte att jag ska ha kul, leva livet fast ändå hinna med dem viktiga sakerna, och det går bra hitils!

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mitt leend och min kropp

Hur imponerar man på dig? Genom att vara stark, oberoende, vara sig själv & ärlig för det vinner man ändå bäst med ut i längden
Brukar du skratta för dig själv? Ja, ofta,ofta! haha.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag går ut med JAck nu. Så du vet. Kram. Från Mamma.

Var bor du? Uppsala, men vill flytta. För det är så mycket skit här.. Men här finns de närmsta♥

Trivs du där? Jag känner mig hemma Uppsala. Och tror att jag trivs pga mina vänner och släkt

Hur svarar du i mobilen? hallå?

Vem ringde du senast? På mobilen; Pappa På skype; syster

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vart är du? Innan jag och pappa åkte till banken och ixa bankkort till mig
Antal timmar sömn inatt: 7-10 timmar skulle jg gissa på

Sov du ensam: Nej, sov i mammas säng för saknade Pontus så mycket!

Brukar du komma i tid: Jag är en såndära som helst vill komma precis när man börjar. För jag hatar att vara för tidig och för sen!
Hur känner du dig nu: Lite trött, hängig och uttråkad.

Vanligaste färg på dina kläder: FÄRGGLADA!

Vad tycker du om fötter: alla har ju lixom fötter men man ska ju ta hand om dom

Vad saknar du: När alla syskonen bodde under sammatak, kanske inte var perfekt hemma men så sjukt underbart och ha dom två nämsta i sitt liv bara en sekund ifrån sig, min pojkvän och vissa tider!

Hade du en bra kväll igår: Nej, Var så trött & ledsen så somnade i mammas säng.

Favoritdryck på morgonen: Te eller vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mycket senare än planerat.

Är du blyg? Nej, eller jag försöker inte att vara det, men ibland så bli det så i alla fall!
Sysslar du med någon idrott: Nej, men vill böja på nån men känns så sent att börja när man snart är 15 år och vetinte vilken sport det skulle vara, men ajag gillar utmaningar så typ något som boxning eller så, skulle vara kul!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag har nästan allid trott på kärlek vid första ögonkastet även fast jag inte vetat vad odet kärlek betyder. Det som håller kärleken ä verkligen TILLIT & TRYGGHET annars funkar inte förhållandet. Det är just därför jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart 1 år!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hmm.. jadu det första jag skulle vara var att kissa stående, gå med i ett gäng för och se grpptryycket, skull nog vilja va en såndär som kallar sig själv för värsting och se hur den har det hemma och absolut se hur killar tänker!!

Är du nöjd med ditt liv: Ja, jag är nöjd med mitt liv. man ska sätta mål ör sig själv & NÅ dom, då bli livet så mycket roligare och man njuter, man ska även göra sina drömmar uppfyllda och leva i nuet. HAllå? du har bara ett liv så LEV DET, INGEN KAN STOPPA DET!!

Är du bortskämd: JA
Vad gör du i morgon: Skolan.

Vad är det värsta du vet? äcklig killar, lögner, insekte & korv!!!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Umgås BARA med folk jag litar på till 100%.

Vad är det finaste du fått? Flera löften från en av de underbaraste personerna i mitt liv!
En speciell dag du minns: 10 Oktobe 2009. Då jag och min pojkvän vart tillsammans, han har hjälpt mig så mycket att det inte går och gottgöra!

Du samlar på: kläder, skor, smycken, väskor  ja allt sånt!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: pontus.
När grät du senast: Nyss, jag älskar dig mamma!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj, hmm skulle nog shoppa loss med mamma och syster, ha en riktig tjej dag resa till min bror, och sätt in på konto! :D

Vill du gifta dig: Absolut!
Vill du ha barn: Ja, typ två & haha vet redan vilka namn jag tycker är fina!

Är du musikalisk? jag har en rätt så bra röst och jag äslkar musik

Vad dricker du helst när du är törstig: Te eller vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej. Mina föräldrar är skilda men bor i olika delar av uppsala

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, tyvärr många gånger.

Biter du på naglarna: Bara när jag blir rädd men aldrig annars


Kommentarer
Postat av: älsklingen<333

Älskar dej gumman <333

Du är bäst snart ett år ? kan inte fatta att det här:S

så snabbt detta har gått<333

Det bästa året med dej <33

fler ska det bli<33

vi för alltid älskar dej <3333

2010-09-01 @ 18:37:41
URL: http://teessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0