torsdag och fredag

Jag ska kämpa som fan att bli av med dom smittande sakerna jag har tills på torsdag, för då ska vi någonstans med klassen, jag ska med punkt slut. Tänker inte vara sådär jätte aktiv om jag inte orkar, men tänker heller inte ligga hemma och vara sjjuk! I helgen ska syster komma också och mamma ska ha någon fest, då tänker jag inte heller vara sjuk!
Åhhgud vad jag hatar att vara sjuk. Det måste verkligen vara det jobbigaste som finns.
När jag har blivit frisk funderar jag på om jag ska börja sola solarium, är det någon som vill?:)
Jag skiter it om jag inte får av morsan, man blir brun så whatever? ;)
Har ni läsare några tips om hur man kan bli friskare snabbare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0