Slutar blossa:D

jag skulle bara säga att jag slutar blossar, typ alla som jag känner vet att jag gör det. Men under tiden jag har varit sjuk har jag bestämt mej att sluta! För det är så jävla äckligt, man luktar äckligt, man dör i förtid, man blir tydligen lättare sjukare fick jag reda på nyss. Tänker inte blossa nåt mer förutom om jag mår riktigt dåligt! Så jag tycker att alla ska ta och gratta mej. Jag struntar i om mina kompisar gör det, det är upp till dom. Nu hade jag tänkt att förklara varför jag började.
Jag började när en gjorde slut med mej för att jag älskade honom så jävla mycket och orkade inte kämpa för mitt liv var redan så dåligt, istället för att börja skära mej och få fula ärr. som kommer vara med hela livet och mina/mitt barn kommer fråga "mamma vad har du gjort där?" jo ska jag svara "Nej, jag mådde dåligt och skärde mej för att få ut smärtan". Vad tror ni mina/mitt barn kommer göra när hon mår dåligt? Hon kommer ungefär få det här tänkandet: Mamma har sagt att det hjälper om jag skär mej själv. Så nu börjar jag också! så säger hon till sona kompisar o.s.v. Tog inte självmord heller för har nu insett att han aldrig skulle förtjänat det, och han förtjänar inte mej heller:D  Så istället började jag blossa. Men gjorde det bara ibland efter ett tag. Försökte sluta men klarade det typ i två veckor så började jag må dåligt igen och vart stor beroende! Men nu har jag bestämt mej att jag ska sluta!:D fick två stycken av Natta i söndags som bara har legat i väskan. Är jävligt stolt över mej själv.

          
aldrig mera lång beroende , tänderna blir svartare & fulare och lugnorna blir svartare och man får större risk till canser

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra :)<3

2009-09-17 @ 20:54:21
Postat av: Marie-Louise❤

Good 4 u(=

2009-09-20 @ 12:33:16
URL: http://bbborglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0