shiiiiet!!

hej igen, har varit välfigt mycket skrivande, men det blir så när man är sjuk och har tråkigt. har snackat med adam och natta i telefonen :) <3 jag och adam snackade om typ allt möjligt, men vi ska vara någon dag när jag är frisk bestämde vi. Längtar som fan till det, för det va sjuukt längesen och vi har grymt med minnen att ta upp<3 jag och natta snackade om ännu mera saker, och i nästan två timmar. inte så ovanligt för mej. Men vi snackade om emanuel, att han måste komma hit snart, och det va perfect timing. För precis när vi snacakde om det så loggade han in på msn. så det var kanon. Natta påminde mej om något, hon fick reda på att hon ska ha skolfoto imorgon. men jag vet inte ens när eller något.. så jag fick lite panik, och har..

jag har en enorm stor diss!
Lauren i tv programmet the hills ska sluta, och det är rejält dåligt!
Ni som brukar kolla på det,vet även att hon och Heidi är ovänner
för typ världens sämsta anledning? Heidi är avundsjuk på Lauren för
att Lauren får 10000 mer för varje avsnitt än hon själv, och så är det delvis Spencer
men han är en idiot, eller vad tycker ni?

  
Lauren                                 Spencer och Heidi

Vem tycker ni mest om? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0