saknar

Jag skiter it om hela sverige ser dethär, eller om hela världen ser dethär. För jag saknar dej så jävla mycket! Det är inte alls samma sak utan dej i uppsala. Jag tar dej inte före någon annan. Utan du har en plats i mitt hjärta som alla andra som jag älkskar. Du har funnits i alla stunder, som många andra. Men det är speciellt mellan oss. Första gången vi snackade, snackade vi om så jävla privata saker. Tack vare det så har vi en så bra kontakt idag. Men det känns som att vi glider, och det vill jag inte. Vill ba se ett sms: "ska vi göra något idag? Ska in till stan efter skolan" Vi fack bodde inne i stan utanför åhléns innan sommaren. Britney var så otrolig, delvis att jag fick den upplevelsen med dej, Natta & Jenny. Jag vet att du & Jenny bråkar men ränker inte lägga mej i! och tänker inte välja någons sida. Det vet du nog redan för de  har jag alltid sagt. Vill bara hoppa på dej och krama dej. Du har gått igenom det sämsta man kan gåå igneom och går igenom men du lever, och har klarat det! Är enormt stolt över dej älskling, det vet du. Jag kan inte skriva i ord hur mycket du betyder för mej. Om jag kunde så skulle jag ta bort det som du går och bär på för när den dagen är inne, då lever jag inte :'( Kanske lever men aldrig på samma sätt <3


Ett föralltid, right? <3


Saknar även gammla tider. Typ för tre år sen. Då fanns inte alla domhära problemen som finns idag. Man strunta i allt och lekte livet. Det försöker man göra idag också, men det är mycket svårare. För allt kommer tillbaka på nåt sätt och man har vuxit till sig och insett att man inte bara kan strunta i vissa saker. Jag är nog inte ensam om det, eller?


Kommentarer
Postat av: Neah

aaw älskar dig gumman, du och jag kommer alltid vara en! Ingen kan ändra på det du är en faktastisk person och jag älskar dig mest av alla mina vänner, vi glider inte jag lovar dig :D<3

2009-09-20 @ 23:12:05
URL: http://linnearunermark.blogg.se/
Postat av: Neah <3 MJ

Love you 2 <3

2009-09-21 @ 00:23:03
URL: http://linnearunermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0