ny dushad

heej på er igen. nu har jag gjort en riktig "friskare kur" som jag även sak göra imorgon och se om jag akn följa med på torsdag, håll tummarna:) Mamma kockade upp massa örter i en kastrull senså lag hon kastrullen på en stol och jag satt på en pall med en filt över mej. Så ska man andas, dom första gångerna är det jätte svårt men efter några gånger så blir man van. Det löser upp allt snor i näsan och det är jätte bra för huden, beroende på hur länge man sitter så svettas man rätt så mycket och alla porer går bort för dom dör utav värmen så det är bra! Direkt efter ska man ta en handduk och blöta med iskallt vatten och dutta i ansiktet. Medans jag duttade ansiktet så gjorde mamam ett varmt skönt bad, med olja i. Man lägger sej i badet och när vattnet täcker hela kroppen då tar man sånhära borste / svamp och borstar hela huden, så ligger man och svettas sen när man tycker att det räcker, tvålar man in sig och borstar liger 5-10 minuter, tvättar håret och sköljer av hela kroppen med kallt vatten (det tycker jag är skönast). Senså kliver man upp ur badet och ska hålla sej varm;D
Jätte skönt och få dusha, äntliiigeeen;p mamma gör soppa åt mej, senså tänkte jag ta en mys kväll framför teven och kolla på idol på fyran 20.00 - 21.00 när det är slut byter jag direkt till ettan för då är det andra avenyn 21.00-21.45.
Tipsar värkligen om andra avenyn, men man måste nog börja kolla nu eller gå in på internet och kolla från förra säsongen.
Känner att febern har gått ner, men kan inte gå själv.. går och vinglar senså har jag tappat lite vikt. menmen hooppas värkligen på att ta igen de.
Ni får ha det så bra, kanske skriver senare pusspuss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0