kom nyss från skum badet

hejsan bloggen. Har sovit jätte gott. Men drömt skit konstiga men bra drömmar. Först att jag och Rosie (pappas nya tjej) åkte till thuns och shoppade kläder, jag fick typ alla märkes kläder och de som jag ville ha. Senså fick jag ett par vita och rosa converse, ett par fred perry och två vinter stövlar med klack, ett par klack till skolan och ett par lite mera festliga. Fick även massa smink. Senså när vi kom hem hade vi blivit med i design simon&thomas för att vi hade flyttat till en skit stor och ful villa. Så jag fick ett rum med rosa tak och lampor inbygda i taket, och leopars tapeter, skitstor säng, platsma teve med xbox360, soffa och fåtöljer, massa hyllor på väggarna med ljus och foton. Garderoben var inbyggd i väggen och när man öppnade den så var alla kläder hängda på en rund stång så jag var tvungen att använda en fjärrkontroll för att se alla kläder, alla skor stog där enre och jackor o sånt hängde brevid, alla skärp och underkläder hängde skiitfint. Drömde även att jag och Rosie åkte in till stan (sthlm)  så gick vi in på NK och jag fick minst kanske 10 stycken märkes jeans. Åkte till åhléns fick 10 stycken jeans där ifrån också. senså gick vi till puma affären fick massor där ifrån, gick in på gina tricot och fick allt jag ville ha därifrån eftersom det var så himmla billigt. Så fortsate det så. 
Önskar värkligen att domhära drömmarna blir sanna.. Gud va kul och härlig.. vad  har ni drömt om?

 
Skriver nog rätt så sent  idag, eller? Men de är för att jag vaknade runt 15.00 kanske och vart så sugen på ett skumbad. Så hoppade direkt in i badet. Nu när jag kollade så har jag fått ganska många kommentarer, tack så jätte mycket:) Just nu sitter jag i sängen med balsamet i håret. Ska nog börja ha i det i 20 minuter, och se om det blir bättre som alla andra säger. Haha, när jag låg i badet så vart jag tvättsugen och är det nu också, kanske ska gå och slänga in en tvätt? Men jag orkar inte hänga den sen, så de får mamma göra isåfall. Hon kommer få världens chock för jag brukar aldrig tvätta.
Åhgud, nu måste jag rusa till badrummet och skölja ut mitt balsam.. har suttit i 10 minuter extra.. det kanske inte blir så bra då.. ashh ;/ men vi får se. Skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0