Börja boxas? Kärlek och lycka...?

Jag har en fråga. Varför tror (nästan) alla killar att dom är bättre än tjejer på sporter? Tjejer kan också lyckas bra inom sport. Ni som inte vet så gick jag på boxning i ett halvår, engång i veckan. Det kanske inte va värsta sats då. Men det var nåt jag levde för. Gav värkligen 110 % Varje gång. Man lär sig inte bara boxning utan självförsvar också! När jag hör folk säga "hahhahahah du på boxning? hahahah" så bryr jag mej inte, eller vists att jag bryr mej men de enda jag säger är "hållkäften, tjejer kan också"
Hur kom jag på det bara sådär just nu? Jag har börjat tänkt efter rätt länge att det var väldigt kul! Just i dagens avsnitt av andra avenyn så handlade det om tjejboxning, då vart jag ännu mera sugen. Så ska nog verkligen börja igen:)

Kärlek och lycka finns i alla filmer, eller 99% iallafall. Men i värkligeheten så är det inte alls så. Follk kämpar och kämpar, vissa ger upp. Det är ju inte lycka. Många får drömmar från filmer. Men dom drömmarna finns inte.. Bara i tankarnas värld. Det finns välfig mycket mobbning, barnmisshandel och massa andra hemska pågåelser, som finns överallt i landet! Som tur ärjag inte ensam om att tycka att det är hemskt, ännu hemskare om int epolisen,socen och alla dom dära inte tror på den drabbade? Leka med folks känslor är inte heller världens roligaste sak att göra. Det är så jävla idiotiskt! Just därför ska jag och Luz få ihop några som har vart med om domhära händelserna.. Jag har några personer som jag tänkte fråga, och har sagt det till henne men hon vet inte anledningarna. Om ni är intresserade så kommentera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0