Borde sova?

Jag vet att jag skrev i det andra inlägget att jag skulle stänga ner..Men pga vissa omständigheter så kan jag inte sova, och kommer noog inte sova så mycket inatt. Detta beror på att min hund är sjuk och han går omkring, jag tror nog inte han själv vet vad han gör, han la sej nyss i mitt knä eller med huvudet och tassarna i mitt knä. Sen gick han upp ur sängen stog bara och kolla runt om sig. Sen gick han runt lite i huset, kom in i mitt rum igen och la sej vid fötterna. Gick och la sej under bordet i vardagsrummet. Tycker så synd om min lilla älskling (okej, jag vet att han är ganska stor, men på beteendet och sättet så är han som världens sötaste och minsta hund!
Är vi inte alldeles för söta, tänkte att ni skulle få se nån bild på oss tillsammans:)

   
Han som valp även hans första sommar     Han och jag i spegeln i hallen ganska nyligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0