bloggare

Jag har märkt en sak på vissa bloggare. Att dom ska gämnföra sej och vara så mycket bättre en den ena till den andra. Försej det ingår i bloggvärlden men vart annat inlägg är att irritera den bloggare, så laddar den upp ett inlägg om den som ditt o datt. Lite irriterande annars är dom kanon!

På tal om något helt annat! Dagens värme var ju helt underbar! Kändes ju som rena vårdagen. Klockan är bara sju och det börjar redan mörkna..tråkigttråkigt. Löven har inte börja bytit färg än, det är dåå hösten är som vackrast! Det ända jag inte gillar med hösten är dom kalla vindarna. Men det gäller att ta på sej lite mera kläder med mycket färg. Det är mit tips för i år. Hösten ska ha lite mera färg i sig så att man lyser upp :D Måste delvis köpa höstkläder, rensade ju ut nästan alla. Om man kollar i min garderob har jag typ bara tunikor/klänningar, t-shirtar och lite linnen men massor av jeans!

Snälla sluta inte att kommmentera.. Det har inte blivit så mycket på sistone ;/ Om ni vill veta mera eller att jag ska skriva om lite andra saker, eller rättare sagt det ni vill veta för att den ska bli intressantare så kommentera gärna. Jag är öppen för alla föslag. Nej nu ska jag gå och kolla vart alla tog vägen i det här huset. Vart bara helt knäppt tyst!


Kommentarer
Postat av: jassenasseh

hihih, vi kanske borde ta en shoppingtur tsms sen när båda blir friska?



puss

2009-09-19 @ 21:20:40
URL: http://fellihojasseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0