bloggare & bloglovin

Just nu är jag inne på bloglovin, och kollar massa olika blogg inlägg. Jag har alltid tyckt mest om Kenza för hon är kanon duktig bloggare och hon ser hur bra som helst ut. Jätte gullig och så, hon är jätte snäll mot alla sina läsare, en riktig bloggare! men nu tror jag att jag börjar gilla kissies blogg..för om man tänker efter så "spelar" hon bara i bloggen för att tjäna pengar, men är en helt annan person i värkligheten. Jag ahr bara läst hennes blogg och tänkt "nemmen gud vilken bitch hon är" men nu när jag ahr haft tid och läst varje inlägg noga och så. Har jag tänkt efter "Hon är säkert jätte snäll i värkligeheten, eftersom hon spelar bara i bloggen för att tjäna pengar". Foki är också en jätte bra bloggerska. Hon skriver bra och är hur söt som helst. Hon är rätt så känd men inte lika känd som kissies och kenza tror jag.
Rekomenderar värkligen dom här tre bloggarna som jag har skrivit lite kortfattat om.
Ni som älskar att läsa andras bloggar, bli medlemma på www.bloglovin.se ni söker på dom bloggar ni gillar och senså premunerar ni på dens blogg. Så varje gång ni loggar in har ni massor utav inlägg från dom bloggar ni har valt att premunera på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0